Blog

Ovo sam ja kad ne radim web stranice i osmišljavam digitalnu priču svojih klijenata. Svojim tekstovima želim ti dati inspiraciju koja će te možda potaknuti na neku malu promjenu u poslu, u odnosima, u ulozi roditelja ili partnera...

Budi kao podmornica (kad zatreba)

Lijepo mi je rekao moj dragi prijatelj prije nego što će se roditi ovo malo slatko stvorenje: "Budi kao podmornica" .  Nisam u potpunosti shvaćao te njegove riječi dok me životne okolnosti, nekoliko mjeseci kasnije, nisu prisilile da ih shvatim i "postanem podmornica". A što znači biti kao podm...

Sjećanja na put kojim smo prošli

Priča #1 Mama ti je bila najveća utjeha i sigurnost kad si došla na ovaj svijet... tvoja povezanost s njom nije usporediva s ničim. A ja? Ja sam tvoj tata… mogu se pohvaliti da sam te vidio prvi na ovome svijetu (prije mame, haha), i da su prvo što su vidjele tvoje oči bile moje oči. Da, dočekao sam...

Kreativnost je način na koji dijelim svoju dušu sa svijetom

Ti si neponovljiva kombinacija talenata! Ti jesi jedinstven, ali se bojiš povjerovati u te riječi jer te i prije nego ih pomisliš, susretne strah od osude drugih da si samodopadan, da imaš veliki ego. Ma tko si to ti i tko sam to ja da možemo reći da smo jedinstveni? Ma čuj još i neponovljivi… daj n...

Što se "prolilo" iz tvoje šalice?

Zamisli! U kafiću si, držiš šalicu kave u ruci i netko te gurne… prolio si kavu po sebi sve do zadnje kapi. Možeš reagirati na dva načina: istresti sav svoj bijes i ljutnju na tu osobu koja te slučajno gurnula ILI reći osobi da je sve u redu, pri tome se nasmijati i dok brišeš ono malo što se može o...

Ofarbat ćeš me!

Rekla mi je neki dan "Ofarbat ćeš me". Na prvu mi je zvučalo kao šala, na drugu sam shvatio da je ozbiljna. Odupirao sam se toj ideji svim snagama. Ipak, njenih nekoliko sijedi i tužan pogled u očima, od ponosnog muškarca koji je netom prije odradio odličan trening snage, pretvorilo me u frizerku sa...

Vidiš li osmijeh u mojim očima?

Ono što primjećujem posljednjih dana kada idem po namirnice ili kratko se prošetati je da su ljudi počeli obraćati pozornost na druge ljude. Više ne prolazimo jedni kraj drugih poput duhova. Doduše, razlog tomu je ponajviše strah od zaraze, ali ne mogu odoljeti i ne reći da se nešto zanimljivo počel...

Mirim se s tim...

Kaže moja draga maloprije u razgovoru s prijateljicom "Nitko me ovako trudnu nije ni vidio zbog ove korone". Prekinuo sam što sam radio i potražio ovu fotku nastalu prije 20-ak dana. S osmijehom je tada pozirala, a ja sam, kao da sam profesionalni fotograf, zauzimao kofol profi poze i birao najbolji...

Rađa se novi ŽIVOT!

Ooohoo, baš lijepo, a znate li što stiže? Znamo (kažem uz smiješak). Stiže nam curica (izgovaram veselo prepuštajući riječ sugovorniku gledajući ga u oči). A dobro… (pogled sugovornika odjednom postaje zbunjen pa uskoro nastavlja) Ah, nema veze... Ma glavno da je zdravo… Ma curice su super… Ma… Nevj...

Arigato!

Imao sam 8 godina kad sam prvi put prihvatio uvjerenje da je novac rješenje gotovo svih problema. Bila su to ratna vremena kad sam preko noći ostao bez prijatelja iz razreda, svoje sobe, svih igračaka, psa... puno toga… Od djeteta koje je živjelo u materijalnom blagostanju postao sam dijete s etiket...

Od ljepote koju doživim u planini često zašutim…

Onda zastanem, gledam i divim se toj stvaralačkoj sili koja je kreirala tu veličanstvenost koja u meni često probudi neke nove strasti, stvori nove planove u glavi. Ja samo slušam i ne ignoriram to što čujem... Puštam i njegujem te male strasti u svom životu da me vode putem. Ali nije to tako oduvij...

Tvoja i moja karijera puno je više od onoga što smo mislili da jest

Unatoč napretku medicine, obilju hrane i dostupnosti informacija iz svih područja života nadohvat jednog klika, studije govore da će moja generacija živjeti kraće od svojih roditelja. To je generacija rođena 80-ih godina koju sociolozi zovu ​ MILENIJALCI ​ . Mi smo posljednja generacija koja je odra...

Sve se mijenja. Svemir se mijenja. Promijenili smo se i mi.

Nakon 5 godina braka ušli smo u fazu autopilota. Nenamjerno, nesvjesno. U svakom razgovoru trudili smo više biti u pravu nego razumjeti jedno drugo. Oni MI koji su veselo govoreći DA ušli u brak i oni MI nakon 5 godina, nisu više bili isti. Sve se mijenja. Priroda se mijenja. Svemir se mijenja. Ljud...

Moja mala nova roditeljska navika

Jučer sam naletio na članak naslova "Kad god me kći moli da je podignem u naručje, uvijek to napravim - evo zašto".  Pročitao sam, zastao i prisjetio se kako i mene moja djevojčica često zna pitati da ju nosim iz kreveta do dnevnog boravka. Ponekad ju nosim, ponekad ne uz riječi da je već dovol...

Hello 2020!

Prvi put sam napravio ovo! Više od 3 sata proveo sam u promišljanju i pisanju osvrta na staru i plana za novu godinu. Eksperimentirati i raditi ono što voliš iako u isto vrijeme stvara nelagodu jer je novo, pruža ogromno zadovoljstvo i ispunjenje na svim razinama. To je moj zaključak na temelju pris...

Zakoračite naprijed… isplati se...

"U svakom trenutku imamo dvije opcije: zakoračiti naprijed u neizvjesnost i razvijati se ili zakoračiti unatrag u sigurnost." - Abraham Maslow Ispričat ću vam kratku priču o svom iskustvu ove izreke… Krajem 2017. godine, kupio sam 30-dnevni online program Lise Nichols, jedne od najboljih govo...

Usporio sam...

S pisanjem, s poslom, s idejama, sa svime... Nisam htio, naprotiv, radio sam sto na sat, a onda se dogodio trenutak koji je preokrenuo sve. Sjedio sam prije pet dana s klijentom na sastanku, dogovarali smo posao i izradu njegove nove web stranice. U jednom trenutku, bio je neoprezan i svojom je ruko...

Kako povećati produktivnost na poslu uz pomoć jednog od najdražih jutarnjih rituala

Jedna od najgorih stvari koju možeš napraviti nakon buđenja je popiti kavu - i upravo sam to radio godinama. Koliko god sam u tom ritualu uživao, već oko 10 sati bio sam umoran i posezao za novom šalicom koja me ne bi učinila odmornijim, već naprotiv, polako sam gubio fokus, a umor bi kulminirao nak...

Što je vitamin N i zašto je neophodan za dug i sretan život

Dr. Joe Dispenza smatra da je osoba do 35. godine skup zapamćenih ponašanja, emocionalnih reakcija, nesvjesnih stavova, uvjerenja i percepcija koji funkcioniraju kao NESVJESNI računalni program. Život poslije 35. godine manje ili više postaje skup navika koje nas vode u budućnost koja je zapravo pro...

Put malih koraka jednog planinarskog vodiča

​Hodam drvenim stepenicama iznad vode koja stvara priličnu buku dok teče niz stijene stvarane milijunima godina. U kanjonu smo zvanom Medvjeđi prolaz, u Alpama kraj Graza. Preko 3500 stepenica vodi strmom stazom dužine 1.3 kilometara i visinske razlike 350 metara. Čudo prirode upotpunjeno ...

Ponekad samo 1 navika može biti dovoljna za veliku promjenu u životu

Bio je sunčan dan, petak oko 14 sati. Sjedio sam u restoranu s mobitelom u ruci čekajući svoje omiljeno jelo. Sve je bilo spremno, tekst napisan i spreman za objavu. Međutim, sa svakim pogledom na plavi gumb "Objavi", osjetio bih nelagodu u trbuhu.  Bio je to strah... Imao sam veliku želju podi...

5 stvari koje bih volio da sam imao kada sam prvi put krenuo u planinu

Pitaju me u posljednje vrijeme koje planinarske cipele kupiti, koliko treba biti velik ruksak i što je sve potrebno nabaviti prije nego kreneš u planinu. I tako započne razgovor o stvarima koje su po mom iskustvu najvažnije. Međutim, svaki put u toj&...

IZ MEDIJA: Autentični Kreativci by Anita Kanđera

​Jako sam sretan što je moj prvi intervju napravljen s jednom tako vedrom, optimističnom i kreativnom osobom.  Anita je počela pisati i intervjuirati iz želje da na jednom mjestu okupi poduzetnike kreativce koje osobno poznaje, a koji ju svojim radom inspiriraju. T...

Brak je mrak!

Prije 6 godina startali smo s jednim projektom. Projektom kojeg smo u šali taj dan nazvali " Brak je mrak ". Zbog te šale se i matičar zbunio tijekom vjenčanja pa je u jednoj rečenici umjesto brak promrmljao mrak. Naš projekt živi, ne samo zbog ljubavi, jer s njom smo ušli u brak, ona je temelj...

3 strasti koje živim i dijelim...

Vjerujem da kad čovjek počne živjeti i dijeliti svoju strast, ta strast ima šanse postati nešto veće od njega samog. Moja strast su planine , edukacija i pisanje ili skraćeno PEP :-)   Jedna je stara, edukacija, ostale dvije su nove. U prijevodu s engleskog "pep" znači polet, energija. Energija...

I onda, sve se spojilo u jednom trenutku... Triglav

I dalje sam bez puno riječi u vezi Triglava… Dugo nešto nije ostavilo takav dojam na mene... Iskustvo koje te promijeni tako da možeš u trenutku biti svjedok te promjene iz koje si narastao u neku novu verziju sebe. Suočio sam se sa svojim strahom i naučio iz njega toliko toga da jednostavno nije bi...

2 alpska vrha u jednom danu i lekcija od 3000 kuna

Prošla je ponoć, još uvijek ne spavam od uzbuđenja jer idem prvi put planinariti u Alpe. Pokušavam umiriti um, a misli kao mali zaigrani majmunčići skaču u glavi. Zamišljam vrhove koji dodiruju nebo, mirišem taj alpski zrak dok "Milka" kravice veselo šeću oko nas. U 4.30 h zazvonio je alarm. Ustajem...

Djeca nose maske u igri, a odrasli žive pod maskama

Da budeš kao ja, da vjeruješ u ono što vjerujem, da dijelimo iste vrijednosti, da misliš što mislim, da završiš škole kao ja...sve ti to, draga kćeri, NE želim. Želim da ti ostaneš TI. Da vjeruješ u ono što dolazi kroz tvoje, a ne moje iskustvo. Propitkuj sve i biraj one vrijednosti koje su u skladu...

Stazama gore iznad moga grada (Medvednica, 33 km)

Ne znam što se to dogodilo, koji je to okidač bio da se počnem kretati i pomicati svoje granice.  Možda zapravo ništa ne pomičem, nego sam samo iskoračio izvan dosadašnjih okvira i u tom kontekstu, taj jedan okidač zapravo uopće nije važan, već sve one male svakodnevne odluke koje te vode prema...

Kraj kao novi početak (Velebit, Vaganski vrh)

​Velebitski vrhovi u gustim bijelim oblacima koji jure kao da nekamo žure, proplanci zelene boje kao da im je netko "popravljao" boju u Photoshopu. Ljepota od koje se naježiš i poželiš uhvatiti kamerom mobitela svaki kadar. Izlazim iz kombija i stajem ispred livade diveći se njenom prostranstvu ne z...

Njihov izraz je uvijek čista ljubav...

Jučer smo četiri sata proveli u sadnji cvijeća ispred zgrade. Na svojim leđima donio sam 100 kg ukrasnih bijelih kamenčića i 50 l zemlje. Ena, Maja i ja odlučili smo napraviti malu radnu akciju i doprinijeti našim radom zajednici ljudi u zgradi u kojoj živimo. Nakon završetka posla, iako umorni, bil...

Neplanirano putovanje - kanjon Vrženica

Koračam stazom pokraj prekrasnih uvalica nedaleko od mjesta Baška na Krku. Krećemo se prema kanjonu Vrženica. Oblačno je, kišica pada tek toliko da osvježava kao oni raspršivači vode na ljetnim terasama.  Lijepo je, ali uopće nisam tu. Mislima sam na planini, na Risnjaku gdje smo trebali biti u...

Međunarodni dan žena

Na Međunarodni dan žena, moja žena napravila je moj najdraži desert, schnee nokle. Eto, to je moja žena i ovo je prvi put da ju ovako javno hvalim.  Snaga žene  Trebali bismo hvaliti i slaviti svoju ženu i ostale žene u našim životima, ne samo na današnji dan, već sve ostale dane u godini....

Tko sam ja u svemu tome velikom? (Vrhovi Malog Lošinja)

Budi nježan prema sebi dok koračaš novim putem jer padovi su neminovni, a usamljenost čest suputnik. Budi strpljiv prema sebi jer kad padneš, podizanje može biti sporije nego što očekuješ. Osvrni se ponekad, jer možda baš iza tebe, neka ruka čeka tvoju ruku… by Author Prva ovogodišnja avantura u pri...

Neki novi početci, neke nove ljubavi

Već drugu godinu, dok su još po cestama neočišćeni ostatci petardi novogodišnjeg slavlja, odlazim na more sa svojim curama u odličan hotel po odličnoj cijeni. Spavanje, šetanje, sauna, bazen pa sve opet ispočetka. Prilika je to, više za osvrt na prethodnu godinu nego za hirovite novogodišnje odluke ...

Priča o jednom dječaku i danu koji je promijenio sve

Ova priča nema fotografija jer za to jednostavno nije bilo prilike. Ipak, one najvažnije fotografije, slike sjećanja, koje svi nosimo negdje u, oko ili između srca i glave, koje sipaju riječi bez da one igdje pišu, ostaju vječne, za sva vremena i ne mogu se obrisati, koliko god netko ili neki željel...

Od mraka špiljskih tunela do vrha neobičnog brda Zir

Prolazimo kroz Gračac, mrtvi grad propalih industrijskih postrojenja, napuštenih, na pola urušenih i gelerima izrešetanih kuća. Prizor koji budi neka davna, ali duboka sjećanja posljednjeg putovanja iz rodnog grada daleke 1992. godine. Postao sam tada, kako Edo Majka pjeva, purger na neodređeno vrij...

Kako me Velebit (na)učio prepoznati umjetnost u malim koracima

Vožnju prema Velebitu iskoristio sam za čitanje članka Gorana Sajka o njegovim himalajskim pustolovinama prošle godine sa Stipom Božićem. Predivna priča, vrlo emotivno. Nakon čitanja, dugo sam zamišljeno gledao kroz desni prozor našeg kombija, preispitujući svoje razloge povratka prirodi , konkretno...

Povratak prirodi - creska pustolovina

Povratak prirodi jedna je od najboljih stvari koju čovjek može učiniti za sebe ako želi dug, sretan i zdravljem ispunjen život. 20 kilometara prijeđenih na brdskom terenu u 24h bilo je dovoljno za testiranje granica do kojih tijelo ide u ovom trenutku. Nakon jutarnjih uspona po Cresu, kupanje u moru...